VAR UTE MED GRETA

Gick en promenix med Amandas hund Greta. Tror faktiskt att det var vi som döpte den för hon inte kunde komma på vad den skulle heta. Typ som hennes systers råtta som vi döpte till Berta. Vilken period vi hade! Hahaha. Jaja, gick till bebo och hämtade Sex and the City boxen. Greta var jätterädd för Micke och ville bara gå därifrån. Han hämtade vatten men hon vågade inte dricka det. Bäst vi går tänkte jag och det gjorde vi. :D

Nu är jag hemma och kollar på Top Model och ska äta paj snart! Yummiiii. 


Sötishunden! Tror hon är en blandning mellan rottweiler och chihuahua. Chihuahua är jag säker på men inte den andra. Hahah.


Solen lös. Mysigt väder helt enkelt! Kände mig elak att lyssna på musik så hörlurarna fick hänga runt halsen. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

chihuahua kan ju vara black and tan (färgen på hunden)

o sen finns ju typ MASSA andra små hundar som ser ut som rotweilers :D



om inte en stackars rotweiler har totalvåldtagit en chihauhahshdhndshnsdh ehehehg

2010-05-03 @ 20:48:58
URL: http://xea.webblogg.se/
Postat av: matilda

fin bild på dej :D och söt hund!

2010-05-04 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0