SCRUBS OCH MOPPESNACK

Hejhej!

Dagen har bestått av att vistas i kyrkcentrum för att ha en obligatorisk "moppe-säkerhetsdag". Den handlade om hur man ska vara i trafiken osv, osv. Det bjöds på bulle två gånger!! Det var väl det bästa enligt mig. Haha. 

Efter det så var Jonas ute och åkte med bebo så de hämtade mig. Sen åkte vi hem till Jonas och kollade på Scrubs. Jag måste erkänna att jag börjar gilla det mer och mer. Förut var det är det Scrubs på tv, kolla inte. Ska man kolla Scrubs hos någon, gå hem. Men nu när jag ser på det mer så börjar jag gilla det mer. Så brukar det väl vara! 

Nu ska jag äta! Vi hörs senare ikväll och ge mig tips på vad jag ska uppdatera med, eller ställ frågor till mig!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN OOH SCRUBS ÄR JU DET BÄSTA!

2010-05-05 @ 20:43:13
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0