ONSDAG I TEXT

Det är heeelg! Haha, är så glad för det. Satt inte ett dugg vid datorn mer än igårmorse igår så jag tänkte att jag skulle ta och uppdatera mig lite nu. 

Var i skolan som vanligt, fick sluta tidigare. Hallelujah! Väntade på Becca i Centrum och sedan också vi två vidare till Rubén med Jasse och Rasmus. Rubén fixade med en hemlis. Kan faktiskt inte säga vad det är för då skulle det ju inte vara en hemlis. Men ni som känner mig vet nog gott och väl! Åkte sedan till Jakobsberg och köpte solbrillor och ett armband för att liksom. Sen gick vi runt och väntade på att Rasmus skulle sluta jobba och så såg vi på bio! Vi såg den nya Robin Hood. Inte så jättebra enligt mig, men jag sov ju under halva filmen så det var inte så konstigt. 
Åkte hem till bebo sen och sov där.

Nu är jag hemma hos mamma och har duschat. Ska sminka mig, packa och sen far jag upp till pappa. Vi hörs där senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0