MORGONPIGG

Hej alla vakna! Ni som inte är vakna nu läser väl detta när vi är vakna och då stämmer det mycket bra in på er också! Haha. ;)

Är så fint väder idag igen och det betyder att jag är ööööverlycklig! Hela denna dag kommer att bli awesome om jag får säga det själv! Vi har helg idag också..! Det är som en fredag idag för mig, och för alla andra också säkert. Men ni kanske bara är lediga imorgon? vi är lediga på fredag också. Hur skönt som helst. I helgen kommer Moa och vi ska styra lite med Wikman så det blir nog en trevlig helg iallafall! Nu ska jag väcka Micke och sen knata till bussen. Puss! ♥



Ser mycket pryd ut idag. Haha!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, it's funny 'couse it's true=D

2010-05-12 @ 07:43:04
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: matilda

snyggt

2010-05-12 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0