LIVET I EN FIN SOPPSKÅL

Nu har jag en tillfällig header. Fick såna sköna minnen från Emil i Lönneberga i helgen, så det kändes passande! Förutom att min soppskål jag har huvudet i är fin. Den är full av kärlek, vänner och sol. Livet leker just nu och det är underbart. Det enda negativa är väl alla dessa prov och inlämningar vi har. Skrev en halv inlämning idag och sparade men skolans datorer var tydligen inte så värst pålitliga eftersom att allt vips försvann ut i datavärlden. Rackarns!! Gillar ni den tillfälliga headern? 

Jag hoppas på sol imorgon för jag har två riktigt najs outfits på G så vi hoppas på det bästa! ♥


Inspo från Lookbook. Love it!

Kommentarer
Postat av: matilda

riktigt söt och härlig header :D

2010-05-20 @ 06:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0