KUBB-HÄNG

Hejhej! Har inte uppdaterat mig speciellt mycket i helgen men jag får väl skylla på det underbara vädret som har varit. Speciellt i lördags! Tangentbordet är väldigt knasigt så jag ska försöka fatta mig kort innan det åker ut genom fönstret. Haha.

Det blev lite kubb och grillning hemma hos min vän Alexander Wikman. Mycket najs folk, och självfallet min Moa. Fick träffa Jenny för första gången på hur länge som helst! En fröjd för mig. Förlorade båda matcherna på kubb tack vare Johans härmining av "Fredrik-kasten" men han lyckades dessvärre inte lika bra. Kubb är ett jävligt kul spel faktiskt! Drog mig tillbaka till Micke vid ett, var hemma runt halv två. Somnade pladask! 

Nu käkar jag godis och väntar på carbonara sen blir det hockeytittande hos Jonas. ♥
Bilder dyker upp när jag haffat dem av Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0