HELLO

Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har rockat allas sockar kan jag tala om för er. Vaknade med ett förberett leende som varje morgon för att vända mig om och få se solen, som oftast inte är sol utan gråa moln och regndroppar. Men idag fick jag behålla leendet på för det var klarblå himmel och solen gled fram vid vattnet. Så jäkla nice! 

Nog pratat om min underbara(!!!!) morgon. Har egentligen inget vettigare att skriva så ni får blunda och låtsas att ni var mig imorse. Om det inte hände något bättre dvs. Vilket det gjorde för en person, som jag vet om. Nämligen så att Louise fyller 18 år idag. HURRA!!!


GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! rock.

Kommentarer
Postat av: louise

tack!!!! rock rock rock morronrock

2010-05-12 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0