DH OCH KVÄLLSFIKA

Mamma dukade fram kvällsfika med te och mackor till Desperate Housewifes. Nu vill jag bara bli jättetrött så att jag kan somna bra. Lite stressad inför redovisningen vi har imorgon när våran grupp inte planerat eller sagt ett skit till oss under tiden då vi hade praktik. Kommer gå åt pipan, men visst en redovisning. Nej, det är inte bara en redovisning det sänker mig i SO, NO och svenska om den blir kass. Gäller för alla. Inte speciellt kul om du frågar mig. Jag kämpar för mina betyg så grymt hårt, och jag tänker inte låta en kass gruppledare förstöra det för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLIGT RÄTT INSTÄLLNING! VISA VAD DU KAN !

2010-05-26 @ 10:56:49
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0