CRASHDAJJETJ

Hade glömt bort hur otroligt bra Crashdiet är. Allrahelst Rest in Sleaze plattan. Herrejistanes. Gillar deras nya låt också. Den är trallig och go. Hahaha. Kan inte säga att det är nostalgiskt, har inte riktigt gått så långt tid sedan jag lyssnade på dem. Men får massa flashbacks från min tid med stort hår, läckra djurmönster, bälten, skinntights, och cowboyboots som prydde mina fötter. Det var tider det. Albin, Oskar, Stefan, Jonte. Vart håller ni hus och varför ses vi aldrig längre?

Crashdiet - Its a Miracle


Älskar bilden, kommer aldrig sluta tycka att min röv är så jävla snygg där osv. Fan att jag klippte byxorna till shorts. :@

Kommentarer
Postat av: matilda

skitsnygg bild :'@

2010-05-10 @ 19:02:17
Postat av: Stina

VART FAAN HAR DU FÅTT TAG PÅ DEN TRÖJAN?!?!??! desperat



(Om du undrar varför jag envisas med versaler så är det för att jag är hypad. Har druckit två koppar kaffe idag)

2010-05-10 @ 19:46:35
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh smart!=D Det var typ det snyggaste jag har sett på länge!=D

2010-05-10 @ 19:54:27
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: pedro

vi ses inte för att du och övriga bålsta hatar mej :)

2010-05-11 @ 18:52:23
Postat av: Jontebarrrr

hahaa fredde (Y)

2010-05-13 @ 18:39:56
Postat av: pedro

de e ju fan sant XD hahaha först klagar hon på mej och skickar hat sms å grejjer å sen klagar på att vi inte träffas XD pantad brud!

2010-05-16 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0