SKOTIPS, LADIES

Snart är klockan halv åtta, och gissa vad det innebär?! Jag tror allt att ni kan lista ut det mycket lätt.

Iallafall, vad detta inlägg egentligen skulla handla om är världens bästa skor. Det finns två par och hey, du kan använda dem till allt mellan himmel och jord. 

Det första paret är de älskade Conversen. Jag föredrar vita men det finns ju hundra miljontals olika färger kan tyckas. Skulle gärna ha ett par i varje färg. Det finns även snygga Converse med detaljer. Nitar har jag sett och hur snyggt? 5/5 toasts!

Andra paret är ett par vanliga svarta Vans slip-ons. Också hur jäkla snyggt som helst, hur skönt som helst, och hur bra som helst! Här finns också många färger, men svarta är min favorit. 5/5 toasts här med!


Vita Converse från Junkyard. 699 pix.

Svarta låga Vans från Junkyard. 599 pix.

Kommentarer
Postat av: lollo

ja har såna svarta vans i strl 37 typ du kan få tjacka dom om du vill

2010-03-18 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0