SHOPPING RESULTS

Nu är jag äntligen hemma och har duschat efter en shoppingrunda i Kista igår, solning precis vid stängning och slagg hemma hos Mikael. Hans syster var helt hyperrolig och söt. Nu hade jag tänkt visa lite av det jag köpt. Lite onödigt att ta kort på småtjaffs och tights jag har på mig. Hahaha. :D


Världens skönaste skjorta, typ.


Fick den svarta transparenta skjortan!!!!!!!!!!!! och..


DEN SVARTA CLUTCH-BAGEN! Måste ha den ljusrosa, den mörkrosa och den gröna också. Mums!


Sötislinnet.

+ Värmeskydd, trosor, mascara, mat(!!!!), rosorpynt till håret och en trevlig kväll med min Amanda. Puss!
Nu hade jag tänkt fortsätta fixa mig så får vi se vad som händer sen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0