SER NI!?

Ser ni min uppdaterade, stora header? Fin va? Hahah. Jonas står bakom jobbet och det tackar jag och bockar för!

Igår for jag hem till Mikael och Kim och Micke skulle äta pizza så jag tänkte att en kebab kan inte skada. Där hade jag fel. Åt lite mer än hälften sen däckade jag i Mickes soffa. Illa! Senare gick jag och duschade sen kom Micke och skrämde mig. Vi satt där på golvet ett tag och jag halvsov nästan. Då ringer Jonas och vi ska komma dit. Det gjorde vi också. Jag fick äran att välja film och jag tjatade så mycket för att få det. Valde första Harry Potter filmen, och somnar som en sten. Där låg jag med mitt och Mickes godis för 55 kronor. Matt brud! Nu har jag nyss kommit hem och ätit hamburgaren från en hamburgertallrik. Ska slå på lite musik och piffa till mig tänkte jag.

PS. Vi är lediga imorgon. Scoooooooooooooore! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0