JUICY

Hej alla glada, ledsna, tjocka, smala, korta, långa! Nu är jag hemma från ett läger som varken var bra eller dåligt. Har lite roliga bilder som hade toppkvalité på kameran, men tydligen inte på datorn. Tror ni att det hindrar mig? Icke! Självklart inte. :D
Tänkte inte precis skriva i detalj vad vi gjort för det finns egentligen inte så mycket att skriva, och det är nog inte intressant. Men lite kan jag ju skriva. Vi umgicks och pratade om Gud, övade på konfan, och var i kyrkan. Tråkigt om du frågar mig. Det roliga vi gjorde var väl att rita, åka buss och se på bio. Heja! Vi var nämligen i Uppsala och kollade bio och käkade på någon asiatisk restaurang. Kollade på Alice i Underlandet i 3D. Den var söt. Men jag orkar inte skriva mer om vad vi gjorde. Det intresserar nog inte så många, och annars får ni väl fråga. Haha! :D

Next up: Bilder!

Glada miner och en galen lugg så det blev mittbena den dagen!


Bella och Shannon.


Yep, I'm hot. Hahah vilken hemsk!


Egofota var ett av de.. inte så många sätten att unerhålla sig på under bussresan.


"We have guns!" Josefine bjöd på glass under hemresan. Gott? Jaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta mittbenan..

2010-03-22 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0