E.L.F!

Fick ett meddelande av Sandra under svenska lektionen som löd "Elf är här!" Yes tänkte jag och mitt humör blev på topp. Åkte upp till henne efter skolan och hämtade mina prylar. Jag är supernöjd med ögonskuggorna. De är helt fantastiska. Resten är också helt okej! Skönt att det äntligen kom efter ca 3 veckors väntan..

Lip primer and plumper
Tone correcting concealer
Super glossy lip shine - Juiced Berry
Mineral eyeshadow - Sassy, Elegant, Natural
Smudge eye sponge
Candy shop lip gloss - Frosting fanatic


Underbara
Elegant, Sassy, Natural

Kommentarer
Postat av: Henna

Najs med nytt smink!



Och tack, va glaaa jag blir hihi! :D

2010-03-22 @ 19:28:58
URL: http://hfk.blogg.se/
Postat av: THE CENTER OF THE UNIVERSE!!!!

Yehs, fy fan vad gott lipglossen luktade! funderar på o köpa en ask jag med bara för doften! yum!

2010-03-22 @ 23:45:25
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0