2 MVG'N PÅ 1 DAG

Idag har jag fått reda på att jag fått MVG på två prov. Musikprovet och SO-provet. Känner mig väl lite halvstolt över SO-provet där jag fick MVG-. Fortfarande ett MVG men jag vet att jag kunde ha presterat bättre. 

Hade konfirmation idag, ganska trist. Men det är det alltid. Har läger i helgen också. Vi ska iofs åka och se Alice i Underlandet och käka på någon mongolisk restaurang i Uppsala. Kan bli värt. Sen vill jag bara bort. Till Mickepicke och ge han mat för han kanske är sjuuuk. Inte kul inte. Nu ska jag nog inte göra något, inte ett skit. Är på dåligt humör av olika anledningar men förhoppningsvis går det över. Pussis.

Kommentarer
Postat av: THE CENTER OF THE UNIVERSE!!!!

meeehn iiidaaa! låt den skojaren vara! han låtsas bara vara sjuk!

2010-03-16 @ 20:21:59
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0