TVÅ DAGAR

Hejhej! Det har gått ungefär två dagar sen jag skrev här sist, tror jag. Nåväl. Torsdagen spenderades med Amanda, Elina, Elin och "rocket crew" från förra sommaren om ni minns vilka det var. Antagligen inte. Vi hade det trevligt på falcon-berget och sedan kom bebo och hämtade mig och vi sov hos honom. Gårdagen spenderades hela dagen hos bebo. En tripp till Willy's och förbi mig för att hämta smink och rena kläder. Vi blev bjuda på tacos hos han padre och avslutade kvällen med filmtittande hos Jonas. Imorse har tv'n stått på kungabröllop och i sällskapet av bebo och Niklas åt jag en avocadosallad från pizzerian. Nu är jag hemma efter mycket om och men. Mina skor har kommit som Sandra ska få hämta ut också. Nu: Dusch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltsån jag tänkte typ åkja o hämta ut skorna snart. efter mmaten. typ. måste ändå köpa chips o växla pengar.

2010-06-19 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0