SPORTIG_TJEJ_95

Idag var det dags för den årliga friluftsdagen som inte är så tokig trots allt! Idrott brukar inte vara min grej men dagar som denna brukar jag ändå vara med litegrann. Man kan ju alltid försöka. Höjdhoppet skulle bli dagens höjdpunkt då jag en gång i tiden faktiskt var riktigt duktig på det. Tror mitt högsta var 1.37. Idag klarade jag INTE ens 1.20. Lämnade höjdhoppet med sura miner. Men dagen i helhet har varit jätterolig. Bilder:


Om man inte är helt in för idrott kan man ju alltid försöka se sportig ut. Fick fin feedback för mina strumpor!


Satt och kollade på löparna. Försökte några gånger men gav upp när jag insåg att jag aldrig skulle koma först. Sparkade på lite koner och sen blev jag lugn igen. CS-dampen kryper närmre..


Gullavee körde med byxorna under tuttarna. Det verkade ju fungera!


Vid räcket stod folk och hängde. Det var även där vi glodde på den årliga stafetten. Vi var så nära på att vinna!!


Sista bilden får bli på dessa löpare! Bra jobbat alltså. Men dagen var ju inte slut där. Höjdpunkten var väl ändå när jag och Amanda sprang i vattenspridare. ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0