SHOES

Nu har jag gjort det igen. Fick syn på Sandras skor som hon fick hem idag och blev helt förälskad. "Sandra, jag måste ha de! Beställ åt mig med." And so she did. Snart är jag ett par skor fattigare men satan vad snygga de kommer att göra sig i höst. På bilden har modellen bara ben till, inte så passande. Så fina, fina, fina! Och dessutom är de snyggare i verkligheten, sånt älskar jag. Man faller liksom för bilden av något plagg eller dylikt. Så är det dessutom snyggare i verkligheten. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de är fan snyggare i verkligheten. måste nästan ta och göra något viktigt i helgen så man får vara extra snygg ;D

2010-06-16 @ 15:00:47
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0