NATT

Sitter ensam i bebos rum. Nyligen hemkommen från Donken. Bebo var rätt ivrig och ville köra så han åkte till Shell med några kompisar. Jag och min kusin (som jag inte träffat på över ett år!!!!!!!!!!!!) för en rätt rolig sms-konversation om lite småskit som vi gjorde när vi var yngre. Gud vad jag saknar henne. Så fort jag får chansen tänker jag sätta mig på första, bästa tåg mot Gävle. Älskade barn. Måste lägga mig till sängs snart. Imorgon ska jag jobba med att städa stranden vilket är fullkomligt onödigt då det inte är min egentliga arbetsplats, stranden är inte smutsig, det är andra strandstädare. Hur städar man en liten strand på en arbetsdag som är 10-18. Mig tar det 30 minuter att städa den på, max. Nej, nu får det bli sängen. Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så berätta för mig hur lång tid det tog. glid runt och schtek i din zebrabikini girl! hahah

2010-06-15 @ 10:13:41
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0