HÄNDELSERIK DAG

Hej!

Dagen idag har varit väldigt händelserik måste jag säga. Allt började med ett hejdundrandes avsnitt av Doctor Who. Anledningen till att jag kollar på det är väl för att bebo endast har ettan, tvåan, fyran och BBC entertainment. Hahaha. Vi har tvättat bilar hemma hos Jonas, provat fula solglasögon (mest jag), åkt gammal Amazon och kollat på film. Jag kom alldeles nyss hem och har lagt mig i sängen och är lite smått arg på min syster som har lånat min laddare men inte lagt tillbaka den och jag ska jobba imorgon från 10-18 och har 11% batteri. Heja! Nej ni, bilderna får vänta. Glömde kameran i väskan som ligger en meter ifrån mig, orkar inte! Nu blir det snabb uppdatering inom bloggvärden, facebook och allt vad det nu är, sen: slagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0