ECLIPSE

Igår var jag som sagt på bio med lite kompisar. Vi såg Eclipse och den var faktiskt helt okej! Handlade bara om en sak hela filmen men ja, den var okej. Tycker fortfarande att första filmen var den bästa. Innan bion var jag och Becca lite med Moudo, Shady och Adam. När jag kom hem vid halv två på nattkvisten så åkte jag hem till bebo för att sova där och cykla hem min cykel first thing in the morning. Men så blev det icke! Följde med bebo, hans syster och hans systerson till akuten för att systersonen hade 40graders feber. Lilla grisen.. 



Amanda och jag i en spegel, fjaos <3

Homies
Gårdagens outfit, typish!

Kommentarer
Postat av: Shady

Plåster :(

2010-06-30 @ 18:35:38
Postat av: Anonym

vem e gubben? och tack för säkllskaet

2010-06-30 @ 19:07:35
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0