BILDBOMB - SKANSEN

Såhär trött kunde man vara när dagen startade. Vi fick springa till bussen, men vi hann!


På tåget var det choklad till frukost för dessa två brudar.


Sedan fick kameran vila samtidigt som jag försökte hålla ögonen öppna. Dessa två brudar var riktigt duktiga på att posa utanför storkyrkan i Stockholms stad.


Jag råkade attackera Vicktor när jag blev så exalterad över att snart få beträda Skansen! Djur!!!! <3


Coola tjejen och världens bästa superdupermega-lärare Jon!! Min lugg flippade..


Jon, jag, Amanda och Josefine slog oss ner för att hugga in på den efterlängtade matsäcken. Som jag för övrigt hade tjuvstartat på inne på toan när vi gick på museum-vandring. Jag var hungrig, okej?!


Här fick jag se älgbebisar.


Söten!


BEAR, BEAR! En av björnbröderna, hihi.


Förstår ni varför jag behöver en ny kamera?!


Inne på bebis-Skansen fanns det hur många söta smågetter som helst. Jag blev kär!


KOLLA VILKEN SÖÖÖÖT! Helt kär, förlåt Micke, maha!


Fettoface. Pekar inte ens på getarna, HAHA!


KANIN.


Rödstjärtar. Förstår inte varför deras rumpor, tuttar och kön är så röda. De måste vara väldigt irriterade. Testa lite lotion, guys!


Såg massor med Timon!!!


Timon!


EN ORM!! Gick in med Jon i Akvariet. :D


Jordekorrar. <3


KROKODIIIIIIIIL.


NEMO!! Fortsättning följer..

Mer bilder kommer sen. Nu ska jag iväg och kolla Scrubs med Jonas och bebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0