PAJ

Vettigt inlägg för första gången idag. Annars har min blogg bara prytts av dumma kollage. Fast ändå rätt så fina! Min dag har bestått av att dejta soffan. Datorn har varit med hela dagen såklart. TV3 har dessutom visat en runda med Paris Hilton's new BFF. Haha, så jäkla roligt ändå. Efter en heeel dag i soffans sällskap så tog jag tjuren vid hornen (nyligen nämnt citat av min käre vän Johan) och for hem till Jonas och Fredrik. Sen kom Linn förbi och vi åt sås med paj och drog en sväng till Ekilla. Senare åkte jag en snabbis till Johan för att leta efter nycklar och säga hej. Nu är jag hemma och dejtar sängen istället. Bra val!


Fredrik och Linn är stolta över pajen som ni ser att de slitit med så mycket! Mjöl i hela ansiktet! Eller var det Fredrik som ville att det skulle se ut som att de hade bakat och for runt som en elvisp med mjölpåsen.. hm, det sistnämnda lät vettigast!


Trippen till Ekilla var skoj, sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0