ÄLSKAR ATT VARA HEMMA..

..lika mycket som jag hatar att vara ifrån Gävle.

Men min gårkväll var underbar. Bebo kom och hämtade mig sen åkte vi hem till honom och han gjorde mat till mig. Sen så kollade vi på film hela kvällen och pratade samt kramades. Saknade honom fast det var otroligt skönt att vara ifrån honom en vecka haha. Ikväll har jag träffat några av mina närmsta vänner och gjort det vi gör bäst.. chillar. Träffade även broder, och nu återstår bara två personer sen är jag fulländad. Dem personerna är Moa och Alex. Men Alex har jag träff med på fredag, och Moa och jag får styra som små rumpor. Vi träffas ju nästan aldrig mera. Räknar in en tripp till Märsta på lönen. På tal om lön så fick jag den igår. Nu sitter den som en smäck på mitt konto. Nara är även i Bålsta!! Imorgon så ska jag in till Kista med bror och henne. Älskar mitt liv x1000 nu. Jossan har iofs flyttat till Skåne och det känns mindre bra. Just det! Teddy måste jag också träffa. Jaja, ska upp 10.00 imorgon så nu blir det dejt med kudden. PUSS FELLAS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0