Vad ska man säga?

Pannkakor till frukost måste vara det bästa som finns! Eller nej, mackor med ost, sallad, skinka eller salami, tomat, gurka och juice till, med musli och åh! Nu blev jag sugen på en helt underbar frukost. Efter jag gjort pannkakor hos Micke och duschat osv så var det dags att åka till Sandra och fira Alfons. Åt världens bästa blåbärspaj och pratade lite. Sen var det dags att dra hem och nu ligger jag här. Tröttast i världen och sugen på thaiwok. Men min 7åriga lillasyster har valt stekt fläsk med löksås, vilken 7åring gör så?

Kommentarer
Postat av: clara

har du färgat håret själv?

2010-01-24 @ 20:18:12
Postat av: Jag

Jag har fått hjälp av en vän. Senast jag färgade, färgade jag själv.

2010-01-24 @ 20:45:12
URL: http://nosepick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0