Tröttaste tjejen i världen

Det måste vara jag! Så går det när man aldrig somnar och när man väl gör det sover man hur länge som helst. Menmen! Film hos Micke igår med Svull och Kim. Vi såg She's the man och jag stör mig så mycket på att hon uttalar Sebastian som "Sebashtian" Varför liksom? Kanske har något med Amerikanska att göra. Efter filmen iallafall så gick vi till Shell och klockan kanske var tolv-ett. För er som inte vet så ligger Shell på andra sidan av centrala Bålsta. Eller riktigt långt från där Micke bor och det tar väl 10 minuter med bil, och det är mycket om man ska gå i kylan! Men ändå. Vi fick våran korv som vi så gärna ville ha. Vi var hemma igen vid tre-fyra och då slocknade jag nästan på en gång! Skönt. Vaknade halv fyra idag vilket inte var så nice. Men en varm dusch med bebben gjorde susen. Nu ligger jag hemma och har ätit sjukt god mat, men undra om det finns något annat gott att käka. Hoppas! Puss på er! ♥
-
Tack för feedbacken or what to call it, också. Roligt att veta varför ni tycker som ni gör! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack , allt bra ?

kram

2010-01-10 @ 21:55:10
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0