Secrets revealed

1. Berätta om första fyllan.
På en kryssning. Mer tänker jag inte berätta, usch!

2. Berätta om första kyssen.
Den.. var med Philip tror jag. Hahah, gamla tider.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Mig själv, lätt. Jag har pussat mig själv i spegeln faktiskt. :D

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta: 95a
Äldsta: 90a 

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Nej

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Läppar

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Händer

8. Favoritsexsoundtrack.
Slutet till filmer! Hahaha, yes.

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Äger jag ens skivor? Ingen aning.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Travis McCoy

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Hahah, visa snoppen så får du popcorn!

12. Har du strippat för någon?
Ohja, det är ju ashett!

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Nej, haha. En banan skulle inte passa i byxan på mig.

14. Har du snattat?
Hahaha, ja. Liten flicka.

15. Har du moonat?
Nej

16. Den du levt och upplevt mest med?
La familia probably.

17. Hur många har du varit kär i?
2

18. Käraste ägodel?
Min "Hide-a-vibe" hahah! Nej, jag vet faktiskt inte. Typ datorn.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Sommar, sommar och sol. Och att min mens kunde flyga ur fönstret

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Spindlar ohoho! Jag lever ju fortfarande

21. Homo, hetero, bi?
Bzzbzzz, inte bi iallafall. Hetro

22. Vad är kärlek?
Världens bästa och sämsta

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Inte färgat håret

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ja, alltså inte typ skurit in något, men hemligheter finns alltid

25. Ordet är ditt.
Banana hammock!

Kommentarer
Postat av: lollo

låter äckligt med mens som flyger ut genom fönster!

2010-01-10 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0