Misslyckad hårfärg men ändå ett leende på läpparna

Ja, färgen jag skulle ha var brunröd. Egentligen skulle jag färga mörkrött men de hade inte den färgen när jag köpte, så jag köpte denna. Skulle byta idag men jag hade inget kvitto så det gick inte. Och jag var för ivrig så jag tänkte att vi kör på denna ändå! Ska smsa min hår/nagel coach Sandra nu och fråga om man måste vänta några dagar innan håret tar åt sig mer färg när man bara färgar också. Förhoppningsvis blir det en skillnad och om inte kör vi på mörkbrunt. Jag har fått färgen i huvudet som jag hatar mest av alla hårfärger! Illa. Godnatt mina håritresserade (eller inte) läsare. ♥
Blivit lite dåligt med bilder, men jag lovar det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0