Makeup!

Skapat en ny kategori som heter "Makeup" där jag förhoppningsvis en gång i veckan lägger in sminkningar och sånt. Vi får se hur det går med det. Jag har iallafall 2-3 sminkningar på G som jag kanske slänger upp här ikväll! Min lillasyster sa något jättekul nyss.
"Kommer du föda barn med Mikael då, Ida?"
"Hahahah, Tess, det vet jag inte."
"Men har man pojkvän så måste man ju föda barn, annars behöver man ingen! :("
-
Världens sötaste lillasyster har jag ju iallafall!
Snart ska jag faktiskt hem till Micke och diska, haha! Blivit helt kär i att diska. Det är ju skitroligt! Ni som vill ha hjälp med disk kan ju ringa mig så kan vi diskutera priser. ;) Nej, men nu måste jag slänga i nödvändiga saker i väskan. PUSS! Hoppas ni har en fin lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0