Köttbullar luktar fis!

Idag lagade jag mat igen, duktig som jag är. Smaklösa makaroner och köttbullar. Mamma blir så stolt över mig när jag lagar mat och då kanske jag får pengar eller något. Neej! Nu ska jag inte vara sån. Undra om det är en sjukdom att aldrig kunna bestämma sig över något. Det kanske heter att aldrig vara nöjd. Vill så gärna ha mandarin-färgen på håret men då ska jag bleka och köpa två burkar sånt. Det räcker inte till liksom. Pengarna försvinner så fort! Kör på en vanlig röd från Ica tillsvidare. Om det ändå bara kunde vara sommar. Jag och Amanda satt på bussen imorse och räknade upp bra saker med vintern och bra saker med sommaren! Så här blev det:

Bra saker med vintern:
Ibland är det mysigt ute
Det är jul och nyår
Amanda fyller år
Dö av köldskador

Bra saker med sommaren:
Alla blir för det mesta glada och positiva
Det är varmt
Ledig jättelänge
Man kan sola och bli brun
Jag fyller år
Behöver inte ha massa fula vinterjackor, bara snygga sommarkläder + björnfittan!
Man kan bada
Sena kvällar utan att dö av köldskador
-
Allt är ju verkligen bättre på sommaren! Förstår inte varför vintern ens existerar. Jag kan inte ens åka skidor så jag behöver ingen snö!
Lite osammanhängande sådär men jag har väl inget bättre för mig. Nästa: felsms.com!

Kommentarer
Postat av: Shady

Men vintern är viktig just för att det är jul o nyår ju :( efter det kan det bli sommar igen

2010-01-20 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0