Grattis underbara syster, 18 år nu!

-
Vi har ju faktiskt känt varandra hela livet. Och vi bråkar väldigt ofta, men det gör man. Haha! Du är ändå världens bästa syster och skulle aldrig kunna tänka mig att byta ut dig. När vi har kul, har vi alltid riktigt kul. Låten får mig att tänka på alla tidiga mornar när vi satte på MTV och alltid sjöng till den här låten. Den är liksom, våran? Känns som att du är här när jag lyssnar på den, hihi! Grattis på födelsedagen. Jag älskar dig. <3
-
Söta bebisar var vi en gång i tiden.

Samma här

Bild från min födelsedag förra året

Vi har vart med om så mycket tillsammans. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha gud vad söt du är :D skriver värsta inlägget och allt. :o



Tack iallafall, och jag älskar faktsikt dig också. <3

2010-01-27 @ 14:53:20
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: Shady

Haha fyfan vad söta :(

2010-01-27 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0