Godmorgon!

Åh, åt nyss en stor tallrik med biskvier och nyponsoppa. Det klingar lite barnminnen i huvudet! Tänkte svara på Matildas frågor också, eftersom du inte hade en blogg eller liknande jag kunde svara i.
-
Vad vill du jobba med i framtiden? Ja, den frågan grubblar jag väldigt mycket på. Skulle vilja vara butikschef över någon kickass affär. Men designskola och frisörskola lockar mig väldigt mycket. Vi får se vad det blir helt enkelt! Vilket gymnasium/inriktning/linje vill du gå? Föregående. Vilka bloggar följer du? Min favorit är nog Lisaplace måste jag säga. Men följer även Kenzas och kikar in på alla "fjortis"bloggar lite då och då. Falsksanning är också väldigt rolig. Sen mina vänner och syster. Vill du bli en storbloggare som t.ex Kenza? Alltså, det skulle vara för pengarna. Kändisskapet skulle jag nog klara mig utan. Men vem tackar nej till pengar för att skriva vad man gör om dagarna. Har du haft/vill du ha piercingar? Jag har en industrial och en navelpiercing just nu. Uttöjda öron också, vet inte riktigt om man kan kalla det piercing. Men ja, jag vill ha labret, septum och smiley. Inte allt på samma gång dock. Tatueringar däremot skulle jag vilja ha massvis av!
-
Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga!
Ny kategori: Frågor och svar.

Kommentarer
Postat av: Shady

Vad gillade du trailern jag skickade, verka rätt galet va ?

2010-01-17 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0