En natt-tripp till Donken!

Ja, ni som följt min andra blogg och hittat hit har nog säkert läst om de små tripperna till Donken som jag brukar göra med vänner. Och ikväll var det dags igen! Lilla menyn = win! Speciellt när man inte är så hungrig, men ändå vill ha något. Den här gången var det inte bara jag, min syster, Micke och Sebbe som åkte. Utan Johnny och Nicole skuttade in i bilen och följde med dom också! Det var trevligt! Och sen får man ju självklart inte glömma det vi alla sjöng så glatt till (förutom sur-Johnny..) Backstreet Boys! Mysigt slut på en sjukt slapp fredag.
-
Nu ska jag ta och sova. Vi hörs imorgon! Då ska jag försöka ge mig på en Leona Lewis/Nicole Sherzinger makeup. Mer av det imorgon! Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja det var trevligt!

2010-01-11 @ 03:13:06
URL: http://feelerased.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0