Sämst update

Idag efter skolan var jag hemma hos farmor, sen dirket upp på konfirmations-träff, sen direkt ner till Ica och köpa fika, sen till Micke, sen hem. Nu är jag hemma! Imorgon ska vi ha utedag med skolan där man fick välja bland olika aktiviteter. Jag och mina vänner valde pimpelfiske eftersom att vi bor 3 minuter från stranden där vi ska vara! Perfekt tycker jag. Skönt att kunna sova länge och slippa allt med smink och vad det nu kan vara. Nu ska jag gå och lägga mig och samla krafter tills imorgon! Puss och kram. Uppdaterar med bilder imorgon ifall någon av oss inte glömmer kamera. <3
-
Det där är jag imorgon minsann!

Kommentarer
Postat av: Gullavee

du har inte ens någe jävla pimpelspö. Skitunge!

2010-02-02 @ 22:41:48
URL: http://ejokej.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0