Pimpling

Haha. Fy vilken tråkig dag. För det första kom vi försent fast vi bor närmst. Och sen satt vi bara där och frös på en bänk. Någon jävla idiot kom upp med en levande fisk och tröck en pinne genom gälarna på den, sen eldade han den i brasan och stod och asgaravde. Jag och Becca fick världens utbrott och började skrika. Man gör fan inte så där. Även om det bara är en fisk. Jävla idioter det finns. Utplåna djurplågeri, plz.
-
Nu sitter jag här hemma och har badat, slängt brandrökiga kläder i tvätten, fixat mig och väntar på Amanda. Vi ska ner till Centrum och fixa lite saker. Bland annat lämna tillbaka Robins keps som jag har haft i åratal!
-
Den röda saken man ser, alltså Robins keps. Hahah.
Och angående mina naglar. Jag var inte färdig med att fila och orkade inte fortsätta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0