Morsning korsning

Gooooooodmorgon! Vaknade för ungefär en timme sedan och börjar tröttna starkt på att ligga kvar i min säng. Kroppen vägrar dock resa på sig, men huvudet och framför allt öronen vill hämta hörlurarna som dess värre ligger i min systers rum. Tokigt! Idag är det back till att lämna huset snygg! Mjukisar och osminkad i 5 dagar passar inte mig har jag definitivt lärt mig vid det här laget. Dagens planer blir väl inget annat än långsamt fixa sig och glida mellan datorn och spegeln med mascaran i högsta hugg. Nu ska jag tvinga upp min kropp från min härliga säng och starta musiken! Jag vet precis vilken låt! Vi hörs senare vill jag lova.

The black eyed peas - Meet me halfway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0