Mini Ben & Jerry's!

Åh vilken underbar helg! Har haft ganska fullt upp och det är skönt att skippa bloggen ett liiiitet tag. Såg iallafall på Avatar 3D på bio igår. Det var inte så jättevärt, kanske för att jag såg den dagen innan, i fredags alltså. Hahah, krångligt! Men en film jag är supersugen på att se är Alice i underlandet i 3D. Verkar helcool tycker jag!

Efter det åkte jag och Kim hem och han åkte till sig och jag började bege mig hem till Jonas där Micke, Svull, Kim och självklart Jonas var. Vi kollade lite roliga klipp med "The angry nerd" eller vad det var. Helkul. Sen blev det curling. Har blivit en fena på det där nu! :D

Idag solade jag med mamma och det var också jättebra. Fick en mini Ben & Jerry's av min mor och känner att skola imorgon inte känns bra! Hahaha. Nu ska jag fortsätta kolla på TV men ni fick en liten update på vad som hänt i helgen. Vi hörs imorgon! ♥


Ansiktsmask och mini B&J. Snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0