Ljuva lov

Bäst frukost. Sitter och trycker i mig en ostig toast och sörplar Lipton. Frukosten ska ju vara bra och efter allt bök i köket så tycker jag att jag har lyckats! Hahaha. Igår var jag och Micke hem till Jonas och såg en till dokumentär. Minns inte om jag berättade om den första vi såg men den handlade iallafall om USA's vapen kan man säga. Någon av er har säkert sett den. Den heter Bowling for Columbine. Igår såg vi iallafall en om USA's sjukvård. Den var så mycket bättre tyckte jag. SiCKO var namnet på den och ni borde checka upp dem!

Min syster kommenterade ett inlägg jag skrev igår. Hahah, jag hade skrivit att jag glodde på VM, men det är ju faktiskt OS som går. Pinsamt! Nu ska jag ta och äta upp och duscha! Ciao.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0