Listis

Vilken svordom använder du mest?
Fitt-något. Jävla. Idiot.
Äger du en iPod?
Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, det verkar bara dumt.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Det beror helt på.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj, det var nog otecknade Bratz.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte, lagra upp med kläder och skor. Hår och smink skulle jag också köpa. Presenter till mina vänner och min pojkvän. En resa också kanske?
Har någon någonsin kallat dig lat?
Alltid.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag har ingen CD-spelare.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, typ.
När var senast någon stötte på dig?
Inte vet jag.
Vad åt du till middag?
Korvstroganoff.
Använder du huvtröjor?
Inte så ofta. Resonerar som en get och tänker "är hellre snygg än varm."
Kan du vissla?
Nej, faktiskt inte. Ibland får jag till det, men inte ofta.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, men kanske skulle. En mot djurplågeri och våldtäkter.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Berg- och dalbana typ?
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Tror jag verkligen.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
Öhm, vet faktiskt inte. 0171? :'D
Tittade du på tecknat när du var liten?
Vilket barn gjorde inte?
Är du blyg inför det motsatta könet?
Det är jag inte.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Typ Hitta Nemo.
Äger du några band T-shirts?
Guns n' Roses, Mötley. Ja, såna. Men använder de inte längre. Vet nog inte ens vart dem är.
När flög du senast?
Vet inte. Orkar inte tänka ut när det var.
Läser du för skojs skull?
Jag läser inte så ofta. Men när jag väl läser så läser jag ju knappast för att jävlas med folk.
Pratar du några andra språk?
Räknas engelska? 
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, ge mig stationär.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej. Inte alltid.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Sugen på någon piercing, smiley eller labret. Och tungan. Sen vill jag ha massor med tatueringar!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Kanske? Jag dejtar inte.
Kan du kasta macka?
Nej. Förstår fortfarande inte varför det heter "kasta macka" när det är stenar man kastar. De ser inte ens ut som mackor.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
Lezk och popcorn.
Vem var din favoritlärare?
Var? Jag har lärare fortfarande och det beror helt på vilket humör jag är på, och de är på. Men i Gröna Dalen var det Reine.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras? Ett djur då? Var på dejt med kissen igår. Vi mös i soffan.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Fett sexigt. Självklart!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Inte gått gymnasium. 
Gillar du att flyga flygplan?
Inget jag ser fram emot när jag ska resa. Maten brukar vara jävligt god dock.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och charm.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Kanske?
När sov du senast på golvet?
Vet fan inte.
Vilken är din favoritdrink?
Oboy.
Gillar du din boendesituation?
Funkar.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Beror på. Men runt 10?
Äter du frukost dagligen?
Nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, ibland bara.
Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Hamnar fortfarande i trubbel för det.
Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon och jordgubbar.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Verkligen inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?

15
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Försöker skriva så som man ska.
Tror du på liv på andra planeter?
Ja.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Sebastian
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Vem bryr sig? Jag tror inte på Gud.
Vad var det senaste du åt?
En klubba.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror helt på hur personerna är.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning. De borde gjort ett annat val dock.
Gillar du senap?
Ibland.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Kul liv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske? Naken typ.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Oftast sidan.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Bratz. Allihopa.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Micke, ja. Kompisar, ja. Mammor och pappor, nej. Vet inte varför. 
Skulle du säga att du är trendig?
Trendy discoteccccccc? Jag vet inte. Lite kanske.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag vet inte.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Öh typ. Ingen?
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag har sett en Star Wars film. Den sög och den enda coola är han.. Yoda!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Syskonkärlek.
Tycker du att du är attraktiv?
Jag har mina dagar.
Vad är du allergisk mot?
Inget tror jag. Men svider på tungan av Kiwi.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Keep on fucking in the free world. Sex är sex och blir inte bättre för att man älskar personen. Okej att det blir bättre om man känner bra för personen och är kär. Eller jag vet inte. Sex äger.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, ibland bara.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Harry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://open.spotify.com/user/gullavee/playlist/4c7Ohw62CaWHMdAFq239L8

2010-02-04 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0