Klantarsel..

Jag klantade till mig och skulle försöka göra profilbilden större och var säker på att det skulle funka. Men icke! Till min besvikelse över att jag verkligen trodde att jag skulle få som jag ville så blev det tvära motsatsen. Min profilbild ändrades helt plötsligt till en länk, vilket självfallet inte var meningen. Menmen! Nu sitter jag här i min säng med en förstörd kodmall som jag inte vill återställa, och suckar. Ni får väl ta och glo på mig på alla andra bilder jag lägger upp i bloggen, även om det ine är så många. Jag har iallafall gjort något nyttigt idag, eller nyttigt för mitt psyke, inte för min kropp. Jag och min mor åkte och solade. Fy sjutton vilken avkoppling. Fick mig en aning färg här och där. Nu vankas kakätande och vattendrickande på superhög nivå! Vi hörs senare. P&K. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0