Jag är för rolig!

Fast nu är jag riktigt arg. Det nästan kokar i mig. Jag tänkte nämligen igår att jag skulle vara snäll och lämna den nya bra plattången hemma så att min syster kunde fixa sig fint eftersom att hon ska ha tjejmiddag + Sebbe ikväll. Så den tog jag och gick hemifrån med ett "jag-är-så-snäll leende på läpparna". Och nyss skulle jag platta håret, och då väntar jag i kanske tio minuter. Men jäveln är fortfarande inte varm, någonstans! Jag satt och funderade ett tag och pillade på den.. snoppliknande apparaten. Men inget hände. Och en liten fågel viskade i mitt öra att min syster visste om att den trasiga plattången, var trasig!

Här kommer ett litet internskämt som jag aldrig kommer att sluta skratta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0