Fredagens händelser och lördagens planer

Igår var jag hos Josefine och vi mös och tog det chill. Norrland och Kim kom efter ett tag och senare även Hansson. Men kvällen blev verkligen inte som vi planerat den och varför behöver vi ju faktiskt inte gå in på. Det är slöseri med tid. Men saker och ting är väldigt ursäkta mig men fittiga just nu. Strunt samma.

Idag ska jag till Micke och vi ska förmodligen hem till Jonas och kolla film och sådant. Hoppas på att få lite hjälp med bloggen då. Designen alltså. Men nu ska jag inte skriva mer för det börjar bli lite lamt i mitt huvud. Längtar bara efter Micke.

Jay-Z – Empire State Of Mind [Jay-Z + Alicia Keys] - Explicit Album Version
Den mest spelade låten idag. Love it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad brukar du käka på Donken? :D

random fråga!

2010-02-20 @ 19:11:32
Postat av: Fucko

DET VAR ETT JÄVLA TJAAT!

2010-02-21 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0