Dokumentär nummer 3

Ja, är nyss hemkommen från Jonas crib där vi kollat på dokumentär nummer 3. Ärligt talat så vet jag inte vad jag förväntade mig av den eftersom jag knappt visste vad den handlade om. Men den var väl sådär. Förstod inte riktigt vad de pratade om och hängde inte med. Den hette Fahrenheit 9/11, någon av er har kanske sett den.

Innan jag åkte hem till Micke för att gå till Jonas judo och vänta på honom så var jag hos min farmor och städade som sagt. Mamma kom och hämtade mig och följde med mig till solariumet. Där hände det en märklig sak. Jag köpte en av krämerna man kan köpa där som jag aldrig testat förut. La mig i solariumet och njöt.. i ungefär sex minuter. Då öppnade jag ögonen och blickade ner på min mage. Den var helt rödflammig och likaså benen, rumpan, armarna, ryggen. You name it. Jag flög upp ur solariumet och ropade på mamma. Hon sa att jag hade dessa fläckar i ansiktet också. Jag bestämde mig för att ligga där ett tag till och se om det gick över men gick upp efter tio minuter och åkte hem. Väl hemma så var jag röd som en kräfta och klagade inte alls. Tänk vad fort jag fick färg av den där krämen. Nu är jag inte lika röd längre men jag får väl sola om ett tag igen..

Såg även en lite rolig men samtidigt sjuk sak på blogg.se's startsida. Sjuåringar som dansar till någon låt som små Pussycat Dolls. Lite skoj men ändå sjukt. Duktiga var dom dock tycker jag. Se här:



Mycket text och många som kanske inte orkar läsa. Hur som helst så ska jag snart göra mig redo för sängen. Vi hörs imorgon. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0