SÖMNLÖS

Hejhej! Väldigt seg uppdatering men nu tänkte jag passa på.

Låg och kollade en film med bebo på tv. Men han slocknade och jag fortsatte kolla. Sen väckte jag honom för jag hade så otroligt svårt att sova och vågade inte hämta vatten själv så han fick sitta på sängkanten och vakta. Hahah! Nu har han precis somnat om efter en timme ungefär. Jag är fortfarande lika pigg, tråkigt nog.

Idag har jag varit hemma hos missJuhan och gjort pannkisar och kollat på Hot tub time machine. Väldigt rolig film, haha! Bilder kommer upp imorgon eftersom att bebo inte kan vakta mig om jag går upp och hämtar kameran. Nu får ni trailern till filmen, så här tomt kan det inte vara! En draaaaaaaastisk förändring kommer nog att ske snart om jag får tummen ur röven. Vill göra om designen massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0