ROOT BEER & CREAM SODA

Vi alla Bålsta-bor vet att det funnits Coke Cherry, Vanilla och Moutain Dew ett tag på Ica nu.. Men jag snubblade in där igår och lyckades snabbt kasta blicken på två främmande drycker. Frågade en vakt som jobbar där vad det var för läskig läsk som stod där i stora kartonger. Han svarade att den ena smakade ganska blaskigt. Jag roffade åt mig en Cream Soda och en Coke vanilla och gick därifrån. Senare på kvällen slog det mig att jag inte kan dricka en läskig läsk endast, och köpte den andra också. Root Beer, den var inte lika smaskig som Cream Soda. Cream Sodan hade liksom en krämig smak, lite som den där vakten förklarade. Men jag gillade den. Sen till min förvåning så trodde jag aldrig att en läsk kunde smaka som tuggummi. Ja, Root Beer'en smakade nämligen Jenka!

De var ganska fantastiska ändå! Någon av er som provat Cream Soda eller Root Beer? Vad tyckte ni om den/dem? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeh luktade på root beer hos bobbo men icke i don wanna

2010-04-13 @ 13:45:57
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0