PURE MAD

Idag har jag vart arg med stort A. Kul att man inte får tillbaka den beslagtagna mobilen av läraren när man ska gå hem.. Kul att "vänner" snor andra vänners ragg.. Kul att jag inte kan komma upp imorgon pga att min telefon förmodligen ligger i ett personalrum någonstans. Skit! Får lärare ens göra så? Bra saker är att mormor bjöd på mat och att jag har utvecklingssamtal imorgon så att jag kan skälla lite tillsammans med min inte så glada mamma. Äntligen är hon på min sida! 

När jag kom hem städade jag rummet, drack kafe och kollade på High school musical. Hihi. <3 
Nu ska jag småäta, som jag gör hela tiden, O-BRA! Vi hörs senare alt imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: johan

WORD

2010-04-14 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0