PRAKTIKANTEN BLAND SLITZ

Skrev ut en fin bild på mig med fyra-fem dubbelhakor och pyntade med här på kontoret. Glada männen blev! Kan säga att jag verkligen passade in bland alla Slitz-utklipp de har som pryder väggarna tillsammans med mig, praktikanten. Hahah! Nu ska jag ut och plocka mera skräp. PUSS!!


Något i den här stilen.. Det gäller att bjuda på sig själv!!!!

Tänkte också på att min blogg är lite jättetråkig, ska börja med massa fulbilder och roliga historier. :D

Är det värt btw att gå på Rest in Sleaze? Saknar Erika suuuupermycket och hon lär ju vara där i partnerskap av Martin. Blir till att grubbla på. Nej, skräpplock nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf är rest in sleaze?

2010-04-27 @ 15:27:01
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0