PEPP

Känner mig ganska sådär peppad inför helgen. Imorgon blir det en liten konsert i BCJF, den ska jag nog gå på med Kimsi. Lördag är det konfirmationsredovisning, inte det roligaste men man slipper ju sitta hemma och undra hur lördagskvällen ska ta fart. Sen har vi den efterlängtade söndagen som bjuder på kalas. Konfirmationen äger rum (lät kyrkligt så varför inte skriva "äger rum") och det bjuds på massor med härligt fika efteråt. Typ smörgåstårta och blåbärspaj? Är man i heaven eller i heaven? 

Har färgat Kimsis hår svart idag. :(
Tycker inte om att han färgade håret, han passar mer i annat hår. Menmen, vill han så vill han!
Ska nog sova nu för jag ska upp, nej inte upp tidigare än vanligt. Men det kan ju vara skönt att sova ut. Oj, kollade på klockan och den var visst bara kvart i tio. Vi får se hur det blir med slagget! Pussss! 

Vill shoppa, oh my god vad fina saker det finns. Nej nu ska jag sluta. JUSTE! En sak till. Får presenter när jag konfirmerar mig och köpte Vibra-Lash mascaran idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur funkar vibra-lash grejen?

känns overkill. :P



2010-04-16 @ 16:12:30
URL: http://xea.webblogg.se/
Postat av: vincie

åhå fika är aldrig fel :D hur funkar mascaran?

2010-04-17 @ 14:00:04
URL: http://groovus-maxiums.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0