MIDNIGHT SPECIAL

Hola! Sämst update, jag vet! I förrgår åkte jag nämligen hem till min morbror. Vi var ute hela natten, nästan. Hahah det var kallt och jävligt. Blev hämtad av pappa eftermiddagen därpå. Kom hem till mamma, gjorde en videoblogg som försvann. Sen åkte jag till bebo och vi hade det mysigt med blomkål och dipp, godis och Tsatsiki-filmerna! Imorse åkte han till jobbet och jag blev lämnad med hans mor och syster. 

Vi får se vad som händer ikväll. Men jag ska försöka återskapa den där videobloggen och sånt. Nu blir det dusch! Hejdå. ♥


Kommentarer
Postat av: my

Ida sluta va så jävla porrig(........)!!! ta bort den hahahah

2010-04-08 @ 18:01:47
Postat av: my

inte okej hahahah

2010-04-08 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0