KVÄLLSPROMMIS

Har varit ute på en liten kvällspromenix med Amanda. Det var jätteskönt ska ni veta. Blev lite skraj när några små minicrossar kom. HAHA! Såg nyss den Ica-reklamen. Ulf. <3 

Känner mig inte så inspirerad att skriva om något. Kanske bör börja med dagens outfit. Kan köra skrivform på det idag. Hade svarta stuprör från Weekday, svart linne, och min transparenta svarta skjorta från H&M. Och fick inviga våren med mina ballerinas. Några få ringar på det också. Imorgon blir det nog bara jeans och någon oversize-tröja. Vi hoppas på sol! Nu börjar Leila bakar igen. Hörs imorgon! ♥


Jag & Amanda förra våren. Fina!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men HAHA usch fy och blä

2010-04-14 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0